Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 17:04:47 +0200

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08422 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, Talli (null) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsuse 29. juuli 2024 korraldusega 
nr 298 anti projekteerimistingimustega PVC halli ehitusõigus Iira külas 
Talli maaüksusele (katastritunnus 66902:001:0251). Toona esitatud taotluse 
kohaselt oli halli kavandatud kõrgus 5 m. Projekteerimise käigus ilmnes, et 
hobuste maneeži toimimiseks on vajalik kõrgem hoone, mistõttu nüüd esitati 
uus taotlus hallile mõõtudega 26 x 61 m, kõrgusega 8,7 m. Et tegemist on 
detailplaneeringu koostamise kohustusega piirkonnaga, kaalutakse 
ehitusõiguse andmist projekteerimistingimustega. Taotluse ja eelnõuga saab 
tutvuda ehitisregistri vahendusel ja valla veebilehel 
https://rapla.ee/projekteerimistingimused. Ettepanekud palun esitada 
ehitisregistri vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. Kui 
kõik sobib, võib kaasamiskutsele jätta vastamata. Amet andis varasemas 
menetluses seisukoha ja uute tingimuste andmata jätmise korral lisatakse 
projekteerimistingimustele varem antud seisukohad.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27166441>  (menetlus nr: 
459182), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 15.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister